Näyttelyn pystytystä ja muutamia mutkia

Olimme pakanneet automme jo illalla, joten aamulla hyppäsimme melkein suoraan sängystä autoon. Aamupalammekin söimme autossa. Lähdimme pystyttämään taidenäyttelyäni Tuusulaan, hotelli Gustavelundiin.

Tilat näyttelylle ovat tosi hyvät; avarat ja valoisat.

Hotelli Gustavelund sijaitsee kauniilla paikalla, Tuusulajärven rannalla. Hotellissa arvostetaan Suomalaista muotoilua, designia ja taidetta. Se tekee paikasta mielenkiintoisen ja persoonallisen.

Minun näyttelyni oli aika nopeasti pystytetty. Minulla oli sovittuna muutamia tapaamisia asiakkaideni kanssa ja pääkaupunkiseudun jälleenmyyjääni tapasin myös. Meillä aikuisilla kului aika joutuisasti

ja lapsilla myös...

Kun olimme tekemässä lähtöä, automme ei suostunut käynnistymään. Silloin huokasin, että onneksi hotellissa ei ole nyt asiakkaita. Oli melkoinen työ pitää lapsilauma suunnilleen aloillaan  monta tuntia selvittäessämme, mistä saisimme riittävän ison vuokra-auton näin pääsiäisenä. Lapsilla loppui tekeminen ja alkoi kitinä.

Aikansa kitistyään, he hoksasivat alkaa vetämään junassa toisiaan pyörätuoliliuskaa pitkin. Yhdellä tyttösellä venähti käsi ja hän valitteli ja itki sitä vielä seuraavanakin päivänä. (mutta parani onneksi itsestään) Monta muutakin pientä vastoinkäymistä kohtasimme ja aloimme jo epäillä epäonnen vainoavan meitä. Saimme kuitenkin vuokra-auton ja lastasimme kassit, taulut, eväät, peitot ja lapset siihen ja jatkoimme matkaa.

Kävimme rakkaan kummipoikamme ristiäisissä. Ne juhlat olivat ihanat! Emme meinanneet millään lähteä kotiin, kun oli niin mukava jutella vauvan vanhempien ja muiden ristiäisvieraiden kanssa. Vauva oli (ja on edelleen) aivan ihana ja sai oikein hyvän nimen.

Pitkä kotimatka sujui ihmeellisen helposti ilman pysähdyksiä ja ilman minkäänlaista valitusta! Se johtui kait siitä, että ipanat tiesivät, että mitä pikemmin ollaan perillä, sitä nopeammin he pääsevät trullittamaan. Niinpä kotiin saavuttuamme, oli hetkessä joukko mummoja matkalla virpomaan.

Näyttely avoinna Hotelli Gustavelundin aulassa hotellin aukioloaikoina 7.-30.4.2015

6 kommenttia

1. Pitääpä koettaa käydä katsomassa!

2. Onpa teille sattunut ja tapahtunut reissussa.. :) Näyttelytila on tyylikäs, tuollaisessa tilassa työsi pääsevät hienosti oikeuksiinsa.

1. joo, jos usein ois vastustelevia reissuja, niin varmaan reissut harvenisivat. Tuolla on kyllä tosi kivat tilat näyttelylle. Tsemppiä teidän talourakkaan!

3. Hienoa että saat pitää näyttelyitä! Upeat taulut, kivassa paikassa!
    Voi mikä reissu teillä.. vaivaa ja iloa yllin kyllin.. :)

1. Joo, tuo paikka on tosi hyvä. Nyt tuota reissua tuskin muistaakaan, paitsi, että auto on yhä siellä. Pitänee lähteä lähiaikoina hakemaan...