Hiihtolomalla


 
Meillä on hiihtoloma. Puolet porukasta reissaa Tallinnassa. Minä en joutanut mukaan, sillä muutama tilaustaulu pitää saada valmiiksi ja taideilta lähestyy. Minulle jäi muutama hiihtäjä tänne kaveriksi. Maalaamisen lomassa sidon vähän väliä monoja ja laitan suksia lasten jalkoihin. Jotteivat näpit jäätyisi, laitan sukset lasten jalkaan sisällä ja nostan siitä pihalle ja pukkaan ladulle:). Opin tämän tyylin vuosia sitten isosiskoltani. Välillä olen käynyt itsekin hiihtelemässä lähimetsässä ja kotitiellä. Olen hidas hiihtäjä, joten hiihtelen mielelläni pikkuipanoiden kanssa.





Olen maalannut välillä taulujen sijasta seiniä. Makuuhuoneemme seinä sai mustan värin, valkoisella ja harmaalla höystettynä.

 



Olen saanut nämä henkarit Villa Bohemian Hannalta. Henkarit ovat Rakennusliike Sarkoan "maskotteja". Ne ovat takorautaa ja ne ensin ruostutettu ja sitten lakattu.



Taidepalvelu Saikkonen sai myyntiin uusia maalauksiani. Taideliike sijaitsee Vantaan Varistossa kodin1:sen tiloissa.

 Onnellinen kylä/ koko 60x120cm


Toivo/ koko 90x120cm

 



 

 

 
 
 

 
 










3 kommenttia

  1. Viikon vinkki suksien laittoon! :) Olisipa aikanaan tuon hoksannut!
    Ihanaa hiihtolomaa Sinulle ja pienille!

    VastaaPoista
  2. Oi ovatpa henkarit saaneet ihanaiset kannateltavat.

    VastaaPoista
  3. Oi ovatpa henkarit saaneet ihanaiset kannateltavat.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!